۵ نکته سریع و مفید برای کشاورزی موفق

کشت و کال – کشاورزی ممکن است در ابتدا بسیار سخت باشد، مخصوصاً اگر بدون برنامه ریزی مناسب شروع کنید، به همین دلیل است که معمولاً بهتر است از کوچک شروع کنید و رشد کنید زیرا یاد می گیرید که کشاورز بهتری شوید. اگر به تازگی یک مزرعه را راه اندازی کرده اید یا با تجربه هستید، این پنج نکته سریع و مفید برای کشاورزی موفق به شما کمک خواهد کرد.

کشاورزی موفق

نکات سریع و مفید برای کشاورزی موفق

هنگام پاکسازی مزرعه خود، بوش را نسوزانید

سوزاندن بوته در مزرعه نه تنها بر خاک تأثیر می گذارد، بلکه تأثیرات نامطلوبی بر تغییرات آب و هوایی نیز دارد. این زمین را در معرض تأثیر باد، فرسایش آب و اشعه ماوراء بنفش قرار می دهد.

به جای سوزاندن بوته، می توانید آنها را جمع آوری کرده و به عنوان مالچ برای محافظت از خاک یا کود برای تامین مواد مغذی خاک استفاده کنید.

هنگام کاشت محصولات زراعی در مزرعه خود به جای زمین مسطح، برآمدگی ایجاد کنید.
ریجینگ عبارت است از جمع آوری خاک از کناره ها، هدایت آن به سمت مرکز، به طوری که توده ای از خاک برآمده با خطوط ذوزنقه ای ایجاد شود.

پشته ها به بهبود سلامت خاک، کاهش فرسایش، رواناب و وجین علف های هرز برای کشاورزان کمک می کند. بدین ترتیب اطمینان حاصل می شود که در طول برداشت محصول بهینه ای خواهید داشت.

برای غنی سازی خاک خود با مواد مغذی، محصولات زراعی را در مزرعه خود بکارید.
کاشت محصولات پوششی قبل از فصل کاشت مورد نظر یا قبل از کاشت محصولات اصلی خود به عنوان یک نوع تناوب زراعی به خاک شما کمک زیادی می کند.

گیاهان پوششی به جلوگیری از فرسایش خاک، تنظیم رطوبت، جذب گرده افشان ها، کمک به مدیریت علف های هرز و آفات، به عنوان مالچ و منبع کود سبز و مواد آلی کمک می کنند. آنها به بهبود سلامت خاک کمک می کنند.

لوبیا، لوبیا چشم بلبلی، گندم، جو نمونه هایی از محصولات پوششی هستند که می توانید آنها را در مزرعه خود بکارید.

هنگام کشت یک قطعه زمین بزرگ، از فناوری کشاورزی استفاده کنید
کشت یک قطعه زمین بزرگ اغلب به معنای سود بیشتر از کشاورزان نیجریه ای متوسط است، با این حال، اگر از ابزارهای کشاورزی سنتی استفاده می کنید، ممکن است ضرر بیشتری نسبت به سود داشته باشید و ممکن است نتوانید از زمین به درستی استفاده کنید. همچنین برای کار در مزرعه با شما نیاز به استفاده از دست های بیشتری دارید.

با این حال، استفاده از ماشین‌آلات کشاورزی مانند تراکتور به شما امکان می‌دهد تا کار را برای فعالیت‌های کشاورزی مانند شخم زدن، شخم‌زنی، سخت‌کشی و کاشت سریع‌تر انجام دهید. استفاده از علف کش به جای وجین دستی با دست، به شما کمک می کند تا مزرعه خود را به طور موثر وجین کنید.

یک سیستم نظارت بر سلامت خاک و گیاه تضمین می کند که می توانید با استفاده از یک تلفن هوشمند ساده، خاک و سلامت گیاه خود را به طور موثر کنترل کنید.

خود را بروز نگه دارید و در راس آخرین روندهای کشاورزی باشید
مهم است که خود را در مورد آخرین اخبار، فناوری ها و روندهای کشاورزی که احتمالاً می توانند بر فعالیت های کشاورزی شما تأثیر بگذارند، به روز نگه دارید.

با سایر کشاورزان ارتباط برقرار کنید یا به انجمن کشاورزان مرتبط با نوع کشاورزی بپیوندید، این امر به ویژه زمانی مفید است که کمک های مالی ویژه، بذر، کود و سایر نهاده های کشاورزی وجود داشته باشد که ممکن است توسط دولت، سازمان های غیردولتی و یا سایر شرکت ها ارائه شود. بدن. همچنین در صورت مواجهه با چالش ها، می توانید از کشاورزان دیگر یاد بگیرید.

نظرات کاربران

پاسخی بگذارید